منتدي نورهان للبنوتات
عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 151930980
منتدي نورهان للبنوتات
عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 151930980
منتدي نورهان للبنوتات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

للسيدات والبنات فقط

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

التسجيل للمراة فقط يمنع منعا باتا تسجيل الرجال والاولاد واذا تم تسجيل الرجال سوف يتم حذف العضوية فورا

عاشقات اميرات ديزني يدخلوا

مشتاقة للكعبة
sama
نورهان
عصفورة ع الشجرة
سمسمة
9 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
سمسمة
بنوتة حبوبة
بنوتة حبوبة

عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 Gw68ii39r1jl
• الجنسًـِـِ ||° : انثى
• الآبرآجـِـ||° : الجدي
• عًدد مشآاركتي ||° : 80
عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 8gb64073
تقيم الموضوع : 0
الوظيفة : تلميذة

عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: عاشقات اميرات ديزني يدخلوا   عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 12:50 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

ايه رايكم يا بنات نعمل شلة ونسميها شلة اميرات ديزني انا محتاجة 6عضوات بسسسسسسس عشان الاميرا ت 6 وممكن كمان يكونوا8 بس اقصي حد8 اعضاء وانا طبعا من ضمن ال8 دول
وكل واحدة تبعلي في الموضوع هنا صورة الاميرة اللي هي عايزة تكونها او بتحبها واللي هترد الاول هي اللي هتاخد الاميرة بتعاتها يعني مثلا2بيحبوا نفس الاميرة اللي تقول انا عايزة الاميرة ديه الاول هي اللي هتاخده وانا هديكو اسمائهم وصورهم وفي الشلة ديه هنتبادل الايميلات بس مش عارفة ازاي واصلا نورهان منعت الرسائل الخاصة ومنعت كمان تبادل الايميلات
الاختيارات هي(1- الاميرة بلةمحجوزة لسمسمةعاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 Q6xw6pibz8dj 2-لاميرة اريل محجوزه لمشتاقه للكعبه عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 Pgy7tt61wbna 3- الاميرة سنووايت محجوزة لسما عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 F42juo74e095 4- الاميرة سندريلا محجوزه لنورهان عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 A40cx24vq6b5 5- الاميرة شفق محجوزه لبنوته توته- عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 0dyw36ouzqzb 6- الاميرة ياسمين محجوزة لعصفورة ع الشجرة عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 E6e2hsvw35jq 7- الاميرة مولان عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 1ywxtump01rq 8- الاميرة بوكاهونتاس عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 1k1sofo0vl5k )
كل واحدة تدخل وتقول هي عايزة تبقي مين باسمها وصورتها يلا يا بنات عشان نعمل حاجات تانية كتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
انا عن نفسي هكون 1- الاميرة بلةعاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 Vsp3636evfj1
يلا يا بنات عايزة تفاعل وعايزة ال6 او ال8 يكملوا واكيد اخر واحده هي اللي هتاخد الاميرة المتبقية كده احنا فاضل لنا 5 او7 اميرات يلا يا بناااااااااااااااااات عايزة تفاعل

عدل سابقا من قبل سمسمة في الخميس مايو 20, 2010 8:15 pm عدل 4 مرات
http://www.ismsm.ahlamontada.com

كاتب الموضوعرسالة
نهال
بنوتة جديدة
بنوتة جديدة
نهال

عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 Gw68ii39r1jl
• الجنسًـِـِ ||° : انثى
• الآبرآجـِـ||° : الميزان
• عًدد مشآاركتي ||° : 13
• بلدك||° : الجزائر
• عَرفت المِنتدىً منـِـِ ||° : صديقة
عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 8gb64073
تقيم الموضوع : 0
الوظيفة : طالبة

عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عاشقات اميرات ديزني يدخلوا   عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين مارس 07, 2011 10:03 pm

وانا مفيش مكان الييييييييييييي عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 147802 عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 697478 عاشقات اميرات ديزني يدخلوا - صفحة 2 681713

عاشقات اميرات ديزني يدخلوا
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» اميرات ديزني لاند
» مكتبة صور شخصيات ديزني